sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Nyt mä olen sitten taas takaisin kotona Astanassa. Tai siis tulin jo perjantaina, mutta olin kyllä niin väsynyt, etten jaksanut edes kirjoittaa tänne. Se on muuten hassua, miten nopeasti tottuu johonkin, sillä minusta todella tuntui Bishkekin matkan jälkeen siltä, kuin olisin tullut kotiin ja palaan nyt takaisin arkeen. Joka tapauksessa, oli aivan huippu viikko! Tapasin niin mielenkiintoisia uusia ihmisiä ja pääsin kokemaan niin paljon uutta! Alunperinhän minun piti lähteä takaisin Astanaan jo keskiviikkoaamuna, mutta minua onnisti, ja sain jäädä vielä pariksi ylimääräiseksi päiväksi.

Torstaina päivällä kävimme yhdessä seminaarissa, jossa käsiteltiin Kirgisian ajankohtaisia asioita. Illalla kävimme tsekkaamassa kohutun Putin pubin. En oikein ymmärrä, miksi Venäjä haluaa sulkea paikan, sillä minusta se on ainakin vain hauska "vitsi"! Minulla oli vielä loppumatkasta sen verran aikaa, että ehdin myös käydä katsomassa, miltä historiallinen museo näyttää. Huomenna alkaa sitten taas normaali työviikko, mutta ei se tällä hetkellä kuulosta lainkaan huonolta!:)

Tässä teille vähän kuvia ja tunnelmia Bishkekistä!:) Ja muuten, kävin värjäyttämässä hiukseni ruskeiksi (tai oikeastaan mut pakotettiin menemään kauneussalonkiin, enkä voinut sanoa ei), sillä ajattelin, että nyt saa musta väri väistyä! Onhan mulla sentään ollut mustat hiukset varmaankin jo kuusi vuotta.



Bishkekin ooppera ja baletti.







Ala-Too Square.




Basaari.
Astanassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti