sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Chilling and having fun in St. Petersburg

Kohta on viikonloppukin melkein ohitse. Onneksi mulla on vapaata vielä huomenna. Oon nimittäin vielä vähän pihalla noista kursseista, joita mä otin. Tosiaan eilen illalla hengailtiin ihan vaan suomalaisten kesken. Kyllä muuten tulikin tarpeeseen!! Me tehtiin Joonaksen kanssa "fetasalaattia", mutta hieman venäläisempään tyyliin kai. :D Loppujen lopuksi kyllä se maistui ihan hyvältä, Ulkonäkö ei vaan houkutellut.. Joonas on siis myös vaihtari täällä ja opiskelee samassa koulussa mun kanssa.

Perjantaina me oltiin yhdessä baarissa keskustassa. Baarin nimi oli radiobaby. Itse ainakin tykkäsin todella paljon, vaikka se olikin hieman hipsterimpi paikka, kuin aluksi luulin. Ennen baariin menoa me mentiin Joonaksen ja yhden saksalaisen tytön kanssa viettämään iltaa Alyonan luokse. Hän on yksi buddyista. Siellä oli meidän kolmen vaihtarin lisäksi ainoastaan venäläisiä, mikä oli musta todella hyvä. Yksi heistä ei osanut puhua lainkaan englantia. :D Hauska ilta kaiken kaikkiaan!

Tänään sunnuntaina on vuorossa pyykinpesua. Mä en oo vielä kertaakaan päässyt pesemään pyykkiä täällä. Ensiksikin toi alakerran pesulan piti aueta vasta viikon päästä, mutta ilmeisesti se onkin jo nyt auki. Lisäksi, jos haluaa pestä pyykkiä siellä, täytyy pyykinpesu käydä maksamassa jossain toisessa asuntolassa. Miksi sekin on pitänyt tehdä niin vaikeaksi? No ehkä mä jossain vaiheessa totun tähän.

Tässä vähän kuvia viikonlopulta. :)

Perinteistä venäläistä lähiötä.
Ei kyllä näytä kamalan houkuttelevalle tää salaatti. :DD
Venäläinen snacksi?

Perinteinen tapa juoda vodkaa Venäjällä. :)
Voiko enää tiiviimmin asua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti