keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Shoppailua

Eilen me käytiin ekaa kertaa keskustassa vähän shoppailemassa. En uskaltanut mennä läheskään kaikkiin kauppoihin sisälle, koska todennäköisesti olisin tuhlannut kaikki rahani. Pietarin suurin kauppakeskus on nimeltään "Galeria", ja siellä voisi hyvin viettää vaikka koko viikon. Sen lisäksi me käytiin Stokkalla! Tuli niin kotoisa olo, kun astuin sisään. Tottakai mun oli pakko ostaa sieltä jotain, eli toisin sanoen Michael Korsin laukku. :D Mulla oli kyllä hyvä syy laukun ostamiseen, koska tällä hetkellä mulla ei ole yhtään isoa laukkua täällä. Galeriasta ostin VAIN yhden paidan. Aika hyvin siis.

Illemmalla tuolla alakerran asunnossa oli taas bileet, joten mekin mentiin sinne. Sieltä sitten osa porukasta lähti keskustaan Nevski Prospektille klubille, ja osa suuntasi Killfishiin (minä mukaan lukien). Itseasiassa meidän oli eilen tarkoitus pitää "suomalaisten ilta", sillä mä oon nyt kahden päivän sisällä tavannu KOLME uutta suomalaista opiskelijaa täällä, ja kuulemma vielä yksi toinenkin poika asuu samassa asuntolassa. Ei uskoisi, mutta välillä tuntuu kyllä niiiiiin kivalta puhua myös suomea. Täällä on varmaankin eniten opiskelijoita Saksasta ja Itävallasta, ja mä oon niin täynnä tota saksan kieltä. Toisaalta kaikki nauravat mulle ja muille suomalaisille, kun me puhutaan suomea. :D Kai se sitten kuulostaa niin hauskalle? "So, English please!", kuten kaikki sanoo.

Nyt me lähdetään tsekkaamaan koulun ruokala. Mä toivon että ruoka on halpaa ja hyvää. Se nähdään kohta. Lopuksi vielä muutamia kuvia eilisestä. Olkaa hyvät!:)






STOCKMANN!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti